3 dagar kvar till thailand :D

Nejmen hallå :D åkte till viktor igår vid fem och typ en halvtimme efter mig kom louise :D vi tog massa kort, åt pizza och kollade på tv ^^ och sen som vanligt på kvällen drack vi te seriöst tradition när vi är :D sen kollade vi i skolkatalogen och vi somnade vid halv tre. På morgonen vaknade vi vid typ tolv halv ett sådär, sen åt vi frukost och gjorde oss i ordning för att åka in till stan, vi missade den första bussen för att den kom för tidigt och då fick vi stå ute i en halv timmen men tiden gick ganska fort, som man säger tiden går fort när man har roligt ^^ klockan blev typ 10 över 2 och jag fick lite panik för jag skulle mötta upp isa o madde för att hämta ut biljetterna till bion, men isa var så snäll så hon betalade min biljett, så att jag inte behövde stressa :) så fick hon pengar senare. Madde o isa mötte upp mig vid stationen och vi gick till en godis affär och sen gick vi på bion i rymden finns inga känslor :) den var ganska bra faktiskt ^^ hahah och det var en som åt köttbullar på bion xD kunde inte sluta garva nästa gång ska jag ta med korv med bröd och se om nån som reagerar :P hehe, sen när bion var slut gick vi i nån affär sen gick vi till bussen :) satt oss på de men sen fick jag gå av för att den inte skulle stanna där jag brukar gå av xD haha tror inte bussar gillar mig :P men sprang till en annan buss och hann precis med den :) nu blir det att ta det lungt bara. Imorgon är det nyår som ska firas med underbaraste pojkarna max och mattias :D wihoo ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0