kom håll min hand

Hejsan :D igår låg jag och kollade på one tree hill hela dagen typ xD haha men sen kom max och mattias och räddade mig ifrån mitt beroende, hehe nejdå så illa är det inte, eller? ;D jag, max o mattias kollade på två filmer shallow hall o hitta nemo, vi har varit uppe hela natten igen, haha kommer att dö ikväll :P men det är det värt.  sen gick vi ut och jag mullade bengtson lycklig tjej här :D fast jag åkte ner ganska många gånger i snön jag med precis som max :D, haha ja den där grejen som jag berättade om förut, överaskningen på gränby var bengtson :D han sa till mig att han skulle komma hem den 26 december men han kom hem en vecka tidigare så dom åkte och överaskade mig xD haha aldrig haft så många tankar i huvet nån gång xD men nu kommer det lite bilder på det jag fick i julklapp, lite efter men bättre sent än aldrig ;D
av mamma o pappa fick jag: one tree hill box 7 sesongen, pengar, bio grej, eclipse filmen. av farmor o farfar fick jag pengar o choklad ask, av söta isa fick jag ett nattlinne o en apa som blåser tort naglarna. av petra fick jag schampo, balsam ,hårinpackning o nått som gör håret jätte leent o en kalender med hunkar på ^^, av pelle o hans familj fick jag 3 tröjor, en choklad ask o en mössa, av min andra syster angelica fick jag en nessesär med massa bra grejer tills vi åker till thailand som: sol kräm, after sun, små handukar, läppsyl med solskyds faktor, masker som man gör rent ansikte med o thailändska pengar o lite mer :) har säkert glömt att skriva upp något men iaf xD är jätte nöjd med allt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0