snön föll

Hejsan ^^ har inte riktigt haft tid och ork att skriva :P får berätta lite om helgen o så nu istället, i helgen var jag mest bara hemma och sen i lördags kom emma hit och sov här tills söndag, vi kollade på massa filmer och pratade som tokar ;D sen åkte hon hem vid sju ungefär, senare  smsade emma och sa att hon ville  följa med till min skolavslutning :), då överaskade vi hennes pojkvän, som går i min klass. :D Han visste inte att hon skulle folja med :P har aldrig sett nån bli så lycklig :D jätte söta! ja och igår fick man lov då :) super skönt, men kommer ändå sakna min klass den är otroligt bra ;D sen åkte jag och mamma in till gränby centrum, handlade julklappar o mat o sånt, sen fick jag en överaskning och jag höll på att dö seriöst trodde hjärtat skulle stanna eller nått, kan tyvär inte säga vad det är, men säger det senare ^^ det var den galnaste jag har varit med om xD <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0