Dålig på att uppdatera :P

Hejsan :D jag är dålig på att uppdatera jag vet ;D, igår gick jag i skolan till typ 3, sen stannade jag, johanna, hannes, adam o tarzan kvar efter skolan och gick till konsum och satt där ett tag, sen blev det att gå och äta med dom o några till på en pizzeria, sen blev det öppen scen. Helt sjukt hur vig en tjej var :O såg ut som hon inte hade nå ben i kroppen, är också så vig ;D nej skämt åt sido xD, kylskåpet här, började typ gråta nät victor o sami spelade sjukt duktiga, marre o hennes band var också gryma! alla var jätte bra. idag har jag sovit väldigt länge, sen har jag varit på dansen, sjukt hur tiden går så fort, redan dansuppvisning nästa helg,helt galet :O, ja klockan är typ kvart i fem och det är kol svart ute det känns som att klockan är nio. ikväll blir det att bara vara hemma o tat lungt ^^ bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0