kan kärleken verkligen göra så här ont

Hejsansvejsan bloggen ^^ igår hade esteterna instrumental/sångkonsert ^^ det var roligt, alla var hur duktiga som helst! idag gick jag i skolan till två, hade 2 lektioner ensambel först o sen hade vi lunch konsert där alla var jätte duktiga med, sen hade vi musikteori och då hade vi prov :P gick sådär, snart måste jag börja med svenska läxan tills på fredag men är verkligen inte på humör för det, har aldrig varit så här arg, ledsen o sårad någon gång, det känns som att jag har fått en kniv i hjärtat eller att nån tar ut mitt hjärta o stampar på det medans jag bara tittar på, helt totalt världelöst! känns som att inget går bra,känner mig helt värdelös som gårdagen sopor, nej nu ska jag nog börja med svenska läxan så bye.

Kommentarer
Postat av: Isa

usch usch usch! finns här älskling <3

2010-11-24 @ 20:36:03
URL: http://mogiisch.blogg.se/
Postat av: tannaz

finns alltid för dig gumman <3

2010-11-26 @ 07:40:54
Postat av: emelie :D

finns för dig gumman! <3

2010-12-21 @ 19:31:32
URL: http://eempiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0