Take Me Away

Tjenare ^^ kom typ hem från skolan för en timme sen ;D hade matte första lektionen , sen hade vi idrott o då hade vi volleyboll, det var hur kul som helst, sen hade vi historia sen slutade vi ^^, det har verkligen varit tråkigt väder idag , bara regnat hela dan och det har varit hur  kallt som helst :/ det börjar verkligen bli höst nu. Har tappat bort mitt tåg kort xD smart som jag är :P kollade igenom alla mina väskor och sånt men jag hittade det inte, men när jag kom hem idag ringde dom från min skola och sa att dom hade fått ett kort postat från ul xD så jag hade tappat det på tåget :P men ska hämta det i morgon :D snart ska jag plugga till engelska provet tills i morgon, och bara ta det lungt :) bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0