One time

Haloj :D vet dålig uppdatering som vanligt xD men det ska bli bättre, jag lovar ;D igår var jag med Marcus och vi åkte  in till stan en stund, jag köpte en mössa, vantar och en halsduk, eftersom som jag glömde min gamla halsduk på tåget xD smart jag vet :P, sen kollade jag o marcus, på hans bröders innebandy match, och dom van med 7-3 :) väldigt duktiga var dom ^^, sen åkte vi hem till mig och kollade på vampyrer suger :P marcus tyckte den var jätte rolig medans jag tyckte att den var helt okej :). I dag var jag på dansen :) det var jätte kul men det är ganska svårt att hänga med eftersom det går så fort xD sen åkte jag in till stan med mamma och vi mötte upp min syster o hennes kompis marie, och vi gick och åt, sen skulle jag och mamma kolla efter skor till mig men vi hittade typ inga i min storlek :P så vi åkte upp till gränby centrum o där hittade vi ett par ;D o sen köpte jag några filmer. Nu tar jag bara det lungt, blir nog att kolla på film snart ^^
inte världens bästa bild men xD
Halsduk: JC
mössa: Gliter
vantar: Stadium
skor: Din sko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0