Beautiful Disaster

hello ^^ idag vaknade man upp med att ena ögat var jätte rött :O och då tänkte jag, nu har jag ögoninflamation, allt händer verkligen mig nu xD haha men som tur var det inte det. gick till skolan idag o hade matte i en timme o sen hade jag engelsaka i tio minuter för sen skulle vi knäppa kort :), sen åkte jag in till stan en snabbis för att köpa en present till älskling eftersom vi firar ett år på söndag ;D sen köpte jag en tunika också. är fortfarande inte helt frisk men det har blivit bättre iaf :P är så trött på att vara sjuk vill bara bli frisk ^^, nu ska jag snart gå o duscha, sen ska jag göra en kopp te o se på one tree hill, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0