The Last Song

Hejsansvejsan :) idag har jag varit i skolan, hade traffikant i en timme sen skulle jag åka till doktorn som skulle kolla min hals o så där , dom tog en slang genom näsan till munnen hur vidrigt som helst :/ man fick typ panik för att man aldrig har gjort det förut, viste inte hur man skulle andas xDhaha men sen åkte jag tillbaks till skolan och hade matte prov, gick väll sådär :P, sen hade jag körlektion :D det var jätte kul växlade upp till 3an idag :D första gången jag har gjort det :D känns lite läskigt att köra, har bara kört tre gånger än, men det går bra ^^ ska snart äta sen blir det att kolla på film, ska titta på The Last Song :D underbar film :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0