Glad alla hjärtans dag

Nejmen hallå alla sötsaker :D ja som alla troligen vet är det alla hjärtans dag idag :) är väll en helt vanlig dag igentlligen mest för par tycker jag ^^, jag har haft oturs dag idag inte min dag idag alltså xD hehe, började med att jag typ tappade allt jag höll på med, tog hela maskara borsten på handen så blev helt svart, varit trött,haha ja men annars rullar det på ^^ i helgen var jag med mina fina älsklingar viktor o louise :D har alltid så kul med dom två samma humor o allt ;D tokiga är vi iaf ^^ , vi lagade mat, tog lite kort, som vanligt xD, gjorde en musik video som jag kanske lägger upp senare om det funkar :) vi gick o la oss 5 på morgonen så man var ju rätt trött på söndagen men det var det värt ^^ nej nu måste jag fortsätta plugga på natur kunskapen :P ha en underbar alla hjärtans dag alla :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0