is it true

Hejsan :) har varit jätte dålig på att uppdatera den har veckan, jag vet xD men har inte haft så mycket tid eller ork till det :P, men i veckan har jag dom 2 första dagarna bara gått som vanligt i skolan men sen onsdag, torsdag o fredag har vi turnerat med klassen :D åkt runt till massa olika skolor och spela o sjungit, hur kul som helst har det varit. Onsdags var vi i skärplinge o spelade två gånger sen efter det följde sötisen johanna med mig hem o sov här,vi kollade på film och skrev en lite anorlunda låt ;D hehe, sen i torsdags var vi i storvreta på min gamla skola :) träffade massa saknade personer :) och träffade några av mina gamla lärare också :) sen i Fredags var vi i örbyhus o spelade. Har varit jätte trött den har veckan och typ somnat jätte tidigt eller somnat när jag kommit hem xD helt sjukt :P Idag har jag varit på dans och nu väntar jag på att min Bästavän max ska komma hit :D, nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0