Run, baby, run

Hejsan alla coola människor ^^ okej jag är jätte dålig på att uppdatera bloggen jag vet det xD måste verkligen bli bättre på det. I veckan har det inte hänt så mycket har gått i skolan och pluggat har 3 prov nästa vecka inte det roligaste men efter det så har vi jul lov ^^ vilket ska bli awesome!, i går var det snö kaos och jag kom inte till skolan vi försökte verkligen men vi typ fastnade plus att när vi kom där i från och hade åkt en bit så var det typ 10 bilar framför och dom längst fram hade fastnat sen gick det inga tåg heller xD. Idag kommer Viktor och Louise hit vi ska vara hemma själva ;D Mys ^^ vi får se vad vi hittar på för tokigheter :) Just nu sitter jag och lyssnar på musik har blivit helt kär i en låt av We the kings :D underbar låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0