:D

hej :) igår träffade jag bästavän max för första gången på typ mer än två veckor,var sjukt roligt att träffa honom igen, han får en på jätte bra humör :D vi kollade på tv , drack te och jag hjälpte honom att hänga tvätt :P och så gav jag presenten jag köpte till honom i thailand ^^ tror han blev glad ;D  haha. Idag har jag varit i skolan slutade vid fyra :) sen åkte jag hem och har bara tagit det lungt :) kollade nyss på en film som jag köpte i thailand, filmen hetter Easy A den var sjukt bra ^^ och jag blev halft kär i killen i filmen xD haha nej ska sluta kolla på film seriöst xD haha :P nej nu ska jag kolla på en film till tänkte jag kan inte hålla mig borta från filmerxD  han är sjuk snygg :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0