Dag 1 Presentera Mig Själv

Ja som sakt håller ju alla på med det här på sina bloggar så tänkte börja med det jag med ^^
jag hetter Nathalie Lena Olsson och bor i Ärentuna som ligger lite utanför storvreta :) jag är 17 år men fyller 18 om typ 4 månader, alltså den 3 maj vilket är nice. Har en underbar familj som finns i alla lägen, har  också en katt som hetter Esmeralda och hon är 16 år alltså är hon ett år yngre än mig vi fick henne när jag var ett år ^^, jag har brunt hår men igentlligen är jag blond xD haha, har blåa, gröna ögon typ, jag älskar att dansa och sjunga. Går andra året på gymnasiet, estetiskt program, musik som är helt awesome! min klass äger :D jag älskar även att resa, snorkla o sånt skoj ;D , jag är rätt galen ibland, oftast glad o sprallig :) kan även vara väldigt lugn också men ja xD musik är mitt liv skulle inte kunna leva utan musik. Mina vänner, familj och släkt är en väldigt viktig del i mitt liv. jag älskar verkligen serien One tree hill :D gillar att titta på film. känns som att jag skriver på endejtningssida nu men iaf xD haha ;D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0