Dag 3 mina Föräldrar

Jag har världens bästa föräldra måste jag säga ^^ helt underbara finns i alla lägen och ställer upp till 100 procent :) jag är jätte glad att jag har dom! Min mamma heter Lena och hon är verkligen världens bästa mamma finns ingen bättre än henne, kan prata med henne om allt, hon ser direkt på mig om det har hänt nått, hon är som en bästavän som skulle gå igenom eld och vatten för mig, hjälper mig i alla lägen, vilket jag är otroligt gald för, hon är finast, Sen har vi min pappa som heter Benny :D där har vi världens bästa pappa vi har verkligen samma humor, lika galen som jag ibland, det är nog där jag har fått det ifrån ;D  lika är vi på typ alla sätt :) han kan jag också prata om allt med, jag är verkligen stolt över båda två, dom gör mig lycklig, skulle inte klara mig utan dom, dom är underbara! jag älskar dom mest av allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0