Dag 5 vad är kärlek

Kärlek måste nog vara bland det bästa som finns :) man blir verkligen lycklig av det, men man kan ju bli olycklig med men oftast gald :) kärlek tycker jag är väldigt svårt att förklara, men jag anser att det är nått/nån man tycker om riktigt mycket, nån man inte kan vara utan, nån man har roligt med, nån som gör en lycklig :) för mig är kärlek familj,släkt och vänner, det är dom bästa som finns och dom kommer alltid finnas för en vad som än händer :) kärlek tycker jag är musik med ^^ haha älskar verkligen musik. Kärlek tycker jag även är något väldigt fin man kan verkligen inte förklara själva känsla när man ser den man tycker om, det är igentlligen sjuk xD man blir glad så fort man tänker på personen och man vet inte vad man ska ta vägen :P haha ja kärlek är en underlig sak, men jag tror att det är det närmast vi kan komma magi ^^

Kommentarer
Postat av: Isa

hihi vad fint :) btw, jag ska försöka fixa din blogg idag, hann inte igår :(

2011-01-31 @ 09:19:27
URL: http://mogiisch.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är lungt gumman ^^ <3

2011-01-31 @ 13:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0