Dag 7 Min bästavän

jag skrev ju nyss vad jag hade gjort idag och skriver nästan alltid vad jag gör så jag tar och hoppar över dag 6 min dag. Mina bästavänner är dom bästa man kan ha :D är så otroligt lycklig att få ha dom i mitt liv, älskar dom.
Tannaz o isa o emmaL sötaste flickorna som finns! Isa träffade jag för cirka ett år sen och jag verkligen fastnade för henne direkt! världens ängel! har alltid så rolig med henne, Tannaz träffade jag för två år sen och vi har varit bästavänner ända sen dess, alltid lika glad o sprallig, vi är inte alls lika mkt längre men hon kommer alltid vara min bästavän vad som än händer. Emma har jag kännt sen sjuan och hon har funnits för mig i alla lägen! hon och jag är verkligen väldigt tajta när vi är, alltid rolig, snäll , söt och helt fantastisk människa!
Viktor och louise här har vi några jag har känt sen jag var liten fantastiska! vi skulle ha kul även om vi satt och titta in i en väg bara vi hade varandra :D vi gör verkligen tokiga saker när vi är och jag kan verkligen inte sluta skratta med dom.
max träffade jag i sommras och han var också nån jag verkligen fastnade vid, kan prata med honom om allt och har alltid lika kul med honom, man blir glad bara man ser honom :D gillar verkligen hans galna garv ^^ och det är lite kul att retas med honom också ^^ världens snällaste :)
Mattias träffade jag också i sommras samtidigt som jag träffade max :) underbar kille, kan prata med honom i timmar och jag kan verkligen aldrig tröttna på honom, han gör mig verkligen super lycklig :) saknar honom som en tok vill bara att han ska komma hem nån gång, förstår verkligen inte att man kan prata med en människa så länge och  att man har lika mycket att säga ändå, sjukt xD men han är verkligen den bästa jag vet.
har många fantastiska vänner! kan tyvär inte skriva alla här :/ men ni vet vilka ni är :D tack för allt ni är bäst :D

Kommentarer
Postat av: Isa

åh älskling, du är verkligen en av mina bästa! <3

2011-02-01 @ 12:37:46
URL: http://mogiisch.blogg.se/
Postat av: Isa

sv; haha tack ;) <3

2011-02-03 @ 18:45:57
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0