I wanna dance with somebody how loves me

Hej :D blev tyvär inget bloggande i thailand,kom inte in på sidan :/ känns skönt att vara hemma igen men samtidigt vill jag bara tillbaks till thailand till värmen och där allt kändes helt totalt underbart. som sakt skrev ju inget när jag var där så får berätta lite nu ist :) vi åkte ner till thailand vilket tog 12 timmar, så när vi kom fram var man helt slut så vi gick och åt och kollade runt lite sen somnade vi, dom andra dagarna solade vi o badade mest, en dag åkte vi och red elefanter dom var hur höga som helst :O och det var hur coolt som helst och rida runt där i djungeln efter vi hade ridit klart var det en liten elefant som gjorde massa trix som stod på fram benen och kastade en boll i en basket korg och plus att jag fick två pussar av den ;D haha jätte söt. vi var på orm show också vilket var coolt med dom pussade på ormarna, gjorde så att dom attakerade dom och massa grejer men blev lite rädd ibland, den farligaste ormen var kungs kobran och om man blev biten av den dog man på 15 till 20 minuter :O läskigt xD människorna i thailand är sjukt modiga önskar att jag var lika modig som dom. Sen blev det lite partaj med petra och simon :) det var awesome, träffade lite roliga människor med ^^ sen åkte vi runt till massa olika öar och snorklade och bara tog det lungt :) nej nu ska jag sova ni får ha det så bra, god natt :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0