Thailand idag ^^

Hejsan svejsan :D Firade alltså nyår med max och mattias vilket var awesome! underbara pojkar det där :) haha vet att jag säger det ofta men dom två gör en så glad att det inte är sant :D vi var uppe hela natten nu igen xD och sen när man kom hem var man halvt död , men det är det värt. Fick säga hejdå till max o mattias i går eftersom jag åker till thailand idag :D kommer bli roligt men jag kommer saknar alla, och mattias kommer jag inte se på ett halv år, kommer dö av saknad :( hatar att säga hejdå jag är inte bra på det. Idag kommer jag nog inte göra så mycket packa klart, duscha o lite sånt, sen vid nio bär det av till flygplatsen och sen får vi vänta på planet som åker vid elva eller halv tolv. Kommer nog inte kunna blogga så mycket nu när jag inte är hemma men lite ska jag försöka hinna med iaf ;D

Kommentarer
Postat av: Mattias Bengtson

Kommer sakna dig Nathalie <3

2011-01-03 @ 15:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0