Lördag :)

Hejsan :) jag vet att jag är dålig på att uppdatera men nu har jag faktiskt en anledning, min dator har gått sönder. vilket är bajs xD men jag kan ju ändå berätta nu vad jag har gjort dom senaste dagarna :) jag var på grönalund en torsdag med Petra,Peter och Mattias, det var jätte kul men dock jätte långa köer. Efter vi hade varit där hela dagen åkte jag och Mattias ocg badade mitt i natten ^^, sen har jag varit med älsklingen min ^^ åkt  på road trip i tre dagar med Max och Mattias , varit med Erik, sen träffade jag Isa och Madde vi tänkte bada men vädret var ju inge bra så vi tog en pizza ist. Sen åkte vi in till uppsala och gick runt och kollade lite, mycket trevligt ^^ får försöka bättra mig med att uppdatera får ta den här gamla datorn men den är väll okej :) bilder kommer sen! ^^

Kommentarer
Postat av: Isa

sv; haha ja det ser man ju direkt! :D

ps. bra att du bloggar hihi <3

2011-07-31 @ 00:32:11
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0