Home

Hej :D i Fredags var jag med marre på stan och vi gick och fikade och kollade runt i affärer och flummade runt :D väldigt skojigt ^^ Igår åkte jag på dansen sen efter det var det snabbt hem och duscha och packa hade en halvtimme på mig innan bussen gick. Sen när jag stod och väntade på bussen åkte den för bi mig xD haha men den backade som tur var. Sen när jag gick av bussen kom sötnosen Isa och mötte upp mig ;D sen gick vi hem till henne och hampus ^^ vi kollade på film och spelade wii :D det var ett as kul spel när man skulle skjuta ner zombis :D mohaha, jag och Isa gick upp ganska tidigt idag för att åka in till stan och shoppa lite :D hittade jätte mycket fina grejer ^^ tack för dagen/ dagarna Isa o hampus era gullungar! :D <3

Kommentarer
Postat av: Isa

tack själv gumman, det var jättekul :D <3

2011-03-21 @ 09:37:34
URL: http://mogiisch.blogg.se/
Postat av: Isa

sv; haha söt ju! spriiiiiing <3

2011-03-22 @ 21:01:35
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0