Världens Finaste Pojkar

Hejsan :D ja igår blev det ju inte riktigt som jag hade tänkt mig xD inte alls faktiskt, åkte hem lite tidigare från skolan får jag mådde inte så jätte bra, sover i typ 3 timmar och sen knackar det på dörren, jag orkar inte gå och o öpna så pappa gör det, sen kommer han in till mig och säger att det är några som väntar på mig och jag ba jaha xD vem kan det vara :P och går upp och ser allmänt skabbig ut xD och ja där står Mattias och max :O Mattias hade kommit hem igen och jag får hjärtatack xD dom gjorde det igen xD och jag hade inte fattat nått som vanligt :P super glad blev jag iaf ^^ sen fick jag veta att han ska åka om en vecka igen och det är ju minder kul men det är iaf super kul att han kom hem :D det är iaf världens finaste pojkar det där :) snart blir det att duscha och senare  åka till Johanna och sen blir det party ;D 

Kommentarer
Postat av: Maddee

sv; tack sötnos!! du är finast <3

2011-03-28 @ 20:57:16
URL: http://maddeeliindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0