I can´t stop loving you

Tjabba :) ja nu är jag hemma i från Turkiet då :) känns ganska skönt men ändå inte det är ju ganska kallt här xD hehe menmen ;) ja jag har mest badat och solat, varit på stranden och shoppat och lite sånt, firat pappa som blev 50 i onsdags :D sen var vi ju på delfin show och jag fick bada med delfiner :D hur kul som helst! är verkligen nått jag kan rekomendera att göra ^^ fint land är det med och det har varit jätte fint väder som helst och hänt massa annat skoj med, har nyss gjort klart min historia uppsats som ska in i morgon det känns skönt :) nu har jag bara naturkunskaps läxa, 2 prov och låt textar jag ska kunna till den här veckan xD lite mycket nu på slutet men det är ju snart sommar lov :) här kommer lite kort i från Turkiet ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0