18 bast :D

Hejsan :D i går fyllde jag ju 18 :D började med att jag gick i skolan sen åkte jag hem och Marre o Hannes följde också med ^^ Fick mina presenter av mamma o pappa vilket var en iphone 4 :D och pengar hur nice som helst :D trodde verkligen inte att jag skulle få det ^^, sen kom söta Emma o Isa :D Fick en tröja av Emma o av Isa fick jag body butter , scarf och choklad! :D Sen kom farmor o farfar, mina sysslingar och deras mamma mona, Petra, Peter och Angelica :D av dom och Marre fick jag pengar, presentkort , blommor o lite sånt :D Av min fina Hannes fick jag ett ur gulligt halsband o en tröja :D, Tack för alla gratulationer o presenter plus till alla som kom super mysigt :DD 

Kommentarer
Postat av: Isa

tack själv, det var jättetrevligt :D <3

2011-05-05 @ 09:16:01
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0