You got me

Hello :) dålig på att uppdatera som vanligt xD men jag vet faktiskt inte om jag ska ha kvar bloggen, för bloggar ju typ aldrig längre eller har aldrig varit bra på det :P men vi får se :) helgen har jag iaf tillbringat med Hannes :D underbar pojke det där ;D har varit ute nästa hela helgen, har ju varit kanon väder hela helgen och det ska ju fortsätta vara det ^^ Idag var det skola igen då, hade Natur kunskap och sen engelska :) sen istället för sånglektion hade vi kör rep, för vi ska ha konsert nu på onsdag, i tierps kyrkan :) Sen åkte jag hem och har bara tagit det lungt varit ute och kollat på lite film, snart blir det att duscha :) 

Kommentarer
Postat av: Isa

nej jag älskar ju din blogg!

2011-05-11 @ 20:42:10
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0