Release me

Tjabba :D igår var jag på stan med Marre och Johanna, vi gick runt och kollade lite i affärerna och tog en fika, köpte massa godis och sånt, sen åkte Marre till sin pojke och jag och Johanna hem till mig. Käkade lite sen blev det idol, kollade lite på gammla video klipp som killarna i vår klass har gjort, sen blev det filmtajm :) dan efter vaknade vi åt frukost och gick ut och gick en stund. Johanna åkte hem runt ett. Sen har jag gjort massa läxor efterso vi har fullu utav dom nästa vecka så tänkte vara lite smart och börja redan idag men det är ju inte det roligaste man kan göra på en lördag xD saknar min pojke, men får träffa honom i morgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0