She got her lipstick on

Hejsan igår var det ju onsdag vaknade upp med att jag inte alls mådde bra men tog mig till skolan ändå för vi skulle spela in en film i skolan, det var sista gången vi fick filma igår så det behövde mig för, annars skulle de inte kunna filma klart.vi skulle ha tal i svenskan också så det var lika bra att göra det nu så man får det gjort :) det var ett argumenterande tal och jag pratade om att jag inte tycker om dödstraff. Slutade vi fyra och sen resten av kvällen tog jag det bara lungt. Idag är jag hemma från skolan vilket är minder kul. Nej nu ska jag titta på film.
Btw vet jag att det är ganska dålig uppdatering med bilder men alla har ju försvunit från min dator så ja xD lyckat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0