Lov!

Hejsan :) gick upp som vanligt och åkte till skolan, så när jag kom ditt så skulle vi inte ha någon psykologi man fick jobba hemma vilket man fick göra på våran lektion efter psykologin med. Så jag skulle kunnat ha sovmorgon till 2 :O men det var väll ändå bra för nu håller jag på med den uppsatsen som ska in på måndagen efter lovet, så jag behöver bara skriva lite på lovet vilket är jätte skönt ^^ sen måste jag öva lite på sång läxan också men kan dock inte sjunga så mycket eftersom jag fortfarande har halsfluss. Men efter skolan idag har vi ju lov i en vecka vilket kommer bli jätte skön! måste börja lägga upp mer bilder på bloggen, ser lite tråkigt ut med bara text hela tiden. Ha ett bra lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0