:D

I det här inlägget kommer jag skriva om en underbar person, hon är min bästavän och hon betyder otroligt mycket för mig. Bättre vän än henne kan man inte ha! hon är jämt glad och sprallig ^^ jag har aldrig möt någon som är lika snäll och omtänksam plus lika fin som henne. Man kan lita på henne i alla lägen och hon finns alltid där, hon har ett hjärta utav guld! Hon gör en alltid på bra humör. En riktigt rolig tjej helt enkelt :) hon förtjäna all lycka i hela världen :) tack för att du finns! <3


Kommentarer
Postat av: Isa

Åhh gumman, jag blir ju alldeles rörd!!!!! Du är för bra för att vara sann, bästa vänner för alltid! Älskar dig <3333333333

2012-01-17 @ 09:47:48
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0