Isa, Mattias och Max

Hejsan :) Igår var jag med Isa, Mattias och max vi åt på en kina resturang men jag fick fel mat xD hehe, men det gick i ändå. Sen kollade vi på bio, vi såg Simon och ekarna vilket var en bra film men man förstod inte riktigt vad den gick ut på :P åkte senare och hyrde film, köpte lite godis och sånt och åkte hem till mig och hade filmkväll, mys :D vi gick väll och la oss vid fyra eller senare kommer inte riktigt ihåg, sen vaknade vi av att deras mobiler ringde för att de båda pojkarna skulle upp och jobba men jag och Isa låg kvar och sov ganska långt tid till ^^ Jag och Isa gick senare upp och åt frukost och hade det bra ^^ Vi har nu bestämt att vi ska träna en gång i veckan tillsammans vilket kommer bli kanon :D jag måste skärpa till mig med mitt godis ätande :O nu får det bara bli på helgerna, punkt slut. Var även ut och power walkade idag det var skönt ^^ snart kommer min kära pojkvän hit, sen blir det att åka till min syster som har fyllt år :D Och så vill jag säga tack till mina tre bästavänner! ni är underbara :) och jag är jätte glad att jag har er!

Kommentarer
Postat av: Isa

åh nathalie, jag är så tacksam över att du är min vän! älskar dig så mycket bästa vän <3

2012-01-29 @ 15:22:22
URL: http://mogiisch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Naaw vad söt du är! älskar dig :D <3

2012-01-30 @ 12:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0